2007. április 16.

Budai történet II. rész - Szombaton eljött a nagy nap

Panoráma

Ebédszünet


Én Méhes Balázs a Lövőház utca 28. szám alatt lakok lassan már tíz éve.
Még tavaly kaptam a Vásárhelyi Gábor lakótársamtól egy vázlatot az udvarról amelyben arra kérte a ház lakóit, hogy jelöljék be szerintük milyen legyen a kert képe egy késöbbi rendezés után. Az első kísérlet egy ilyen felmérésre kudarcot vallott és bevallom én is elfelejtettem visszajuttatni neki azt az ívet. Másodízben viszont pótoltam a mulasztásomat. Szombaton eljött a nagy nap, reggel lenézve a körfolyosórol már láttam a szorgoskodó embereket, némi késéssel én is csatlakoztam a kertépítő brigádhoz. Jó érzéssel vettem észre, hogy az ismerős lakótásak között sok ismeretlen kedves fiatal arcot is látok. Így már még több kedvvel láttam neki a tevékenységnek és vasárnap is hasonló startot sikerült vennem. Sajnos csak a délelőtti műszakban vettem részt a hétvégi nagy projektben, mert egyéb bokros teendőim megakadályoztak ebben. Viszont ma este mikor hazaérkeztem örömmel láttam az eredményt a látvány a félhomály ellenére lenyűgöző volt!!! Nagyon jó érzés, hogy ennek valamennyire én is részese lehettem tevékenységemmel.

Üdvözlettel: Méhes Balázs

Az egyesületnek sok sikert kívánok és támogatom a parkosítási programot!

1 megjegyzés:

Kocka írta...

De gyász hogy lemaradtam, na majd pótolom :)